خاصیت عشق

عاقبت عشق و دلدادگی...

یک نصیحت...دل مسپار ...اگه سپردی، جنس گرفته شده پس داده نخواهد شد !!!

خاصیت عشق

صداکن مرا. ..
صدای تو خوب است...
 صدای تو سبزینه ان گیاه عجیبی است، 
که در انتهای صمیمیت حزن می روید. ..
در ابعاد این عصر خاموش... 
من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم...
 بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...
 وتنهایی من شبیخون حجم تورا پیش بینی نمی کرد. ..
وخاصیت عشق این است...
سهراب سپهری(با تشکر از هیوا)


نظرات شما عزیزان:

دختر تنها
ساعت15:06---10 دی 1393
سلام ممنون برادر خوش باشی

دختر تنها ..
ساعت14:12---6 دی 1393
داداشی کم پیدایی سلام دلم برات تنگیده بود

کامران
ساعت3:10---5 دی 1393
سلام پسر با معرفت کرمانشاه تهران
این وبه جدیدمه
پاسخ: ممنون داداش با معرفت هم خودتی خخخخ لینکش می کنم
پاسخ:


یسنا
ساعت13:54---4 دی 1393
سلام امیر

بهم گفتی اجی یادته

امزوز اومدم نفس بهم بی احترامی کرد

باشه من اینجا اضافه بودم

دیگه نمیام


پاسخ: یسنا سلام بیا کارت دارم منتظرتم هااااااااا من الان اومدم وبم ببخش دیرم شد


نازی
ساعت1:06---3 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی امیر ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ: تکرار شده خخخخخ بیا چت روم ما


ارش 95
ساعت0:21---1 دی 1393
سلام اه کجایی داش؟ جواب اس هم که نمیدی..شنیدم میگن سرم خوردی خدا بد نده ایشالا خوب میشی بیا یه خبری بمون بده
پاسخ: سلام ارش خوبی؟ هر چی اس می دم علامت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ می ذاری یعنی چی؟خخخخخخخخخخ


رزسرخ
ساعت19:44---29 آذر 1393
باور به نور و روشنایی است ،
که شام تیره ،از دل شب یلدا
جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد
یلدایتان مبارک


سوگند
ساعت10:31---27 آذر 1393

همه گفتن : عشقت داره بهت خیانت میکنه.....گفتم : میدونم....
گفتن: این یعنی دوستت نداره ها.....گفتم:میدونم....
گفتن:احمق یه روز میزاره میره تنها میشی.....گفتم :میدونم.......
گفتن :پس چرا ولش نمی کنی؟؟؟ گفتم:این تنها چیزیه که نمیدونم




بهاره
ساعت20:40---25 آذر 1393
انچه ک هستی هدیه خداوند ب توست
و انچه ک خواهی شد هدیه تو ب خداوند است
پس بی نظیر باش


رزسرخ
ساعت21:30---24 آذر 1393
گفته بودی قلب خیلی بزرگی داری..،
اره واقعا بزرگ بود و خیلی عشق ها را
در خود جای داده بود و من..
هه..


Arezou
ساعت15:11---24 آذر 1393
مطلبت خیلی قشنگ بود امیر
واقعا ممنونم ازت نمیدونم کاری که برام کردیو چجوری جبرانش کنم
بازم ممنون امیر
خسته نباشی عزیزم
پاسخ: ممنون ارزووو من هیچ کاری نکردم برات، داری اغراق می کنی .. ممنون، مانده نباشی


رزسرخ
ساعت21:53---23 آذر 1393
اپم

رزسرخ
ساعت21:10---23 آذر 1393
مرسی که به وبم سر زدی لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 22 آذر 1393برچسب:عشق,غم,تنهایی, ساعت 23:46 توسط امیر |